2022. február 2., szerda

Fitt meggyes piskóta

 Már nem először készítettem fitt piskótát valamilyen bogyós gyümölccsel. Ezúttal egy kis meggyet kívántam, így ez került bele. Próbáljátok ki, elkészítése nagyon egyszerű, nincs benne se cukor, se fehérliszt. És a gyerekek észre se vették! :)



Hozzávalók:

  • 7db tojás
  • 100g eritrit
  • 100 g teljeskiörlésű barna rizsliszt
  • 1 csomag sütőpor
  • meggy (ezt nem mértem le, jól telepakoltam ;)  )
Elkészítés
  1. A meggyet kimagvalom és lecsöpögtetem a levét, megszórom egy kevés rizsliszttel.
  2. A tojásokat szétválasztom, a fehérjét kemény habbá verem. 
  3. A tojássárgát kihabosítom az eritrittel, majd óvatosan a fehérjehabhoz keverem.
  4. A rizslisztet és a sütőport összekeverem és óvatosan, kisebb adagokban a tojáshoz forgatom.
  5. A tésztát sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm és alaposan megszórom meggyel.
  6. A sütőt közben előmelegítem és légkeveréses funkción 180 fokon kb 20 percet sütöm.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése