2020. október 11., vasárnap

Bemutatkozás

Sziasztok!

Egy kétgyermekes anyuka vagyok, aki szeret sütni-főzni. Ez mondhatjuk a hobbim. Olyan jó mikor  látom, hogy a gyerekek élvezettel eszik a főztöm! 

De hogy is kezdődött mindez? Már jó pár évvel ezelőtt is volt olyan időszakom, amikor sokat sütöttem, főztem, de akkor egy kicsit elszaladt velem a ló, alig vártam, hogy elfogyjon az, amit készítettem és süthessem a következő adagot (pedig akkor még csak ketten voltunk a férjemmel). Ennek egyébként meg lett a következménye, felszedtünk 20-20kilót... Azóta szerencsére ettől a súlyfeleslegől megszabadultunk és egészségesebben étkezünk. Véleményem szerint ehetünk nyugodtan finomságokat, de persze mértékkel.



Ebben az évben a vírus miatt sokat voltunk itthon. Tavasszal szinte minden bezárt, ritkán mentem vásárolni, igyekeztem 1-2 hétre beszerezni a kajának valót, hogy ne kelljen boltba járkálni. Viszont péksütit nem lehet előre bevásárolni 1-2 hétre. Tudni kell, hogy a gyerekek nagyon szeretik a friss péksütit reggelire: kalácsot,brióst, kakóscsigát stb. Na ekkor kezdtem el kelt tésztákat sütni. Annyira bejött nekik, hogy már előre "megrendelik", hogy mit süssek. 



Ezen kívül megosztok majd egy pár igazán fini party kaja receptet is. 😉 Hát igen, nyáron rettentő sokat "buliztunk", ahogy Annácskám mondaná, bepótoltuk a tavasszal elmaradt ünnepeket és ezen felül csak úgy gasztro esteket tartottunk. 😀


Eddig a FB oldalam történetében mindig megosztottam miket sütöttem (nyilván, amik jól sikerültek 😀), és sokan írtak nekem, hogy küldjem már el nekik a receptet. Na innen jött a blog ötlete. Így akit érdekel és megkíván egy-egy finomságot, már meg is találja, hogyan csináltam. 

Nem tudom munka, gyerekek, háztartás mellett mennyi időm lesz ezt a blogot írni (néha már a könyves blogom is el van hanyagolva...) de majd ezt alakítja a sors! 😊

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése